Homecoming shoes



Hej! Nu börjar alla parata om Homecoming vilket är den 18 september, alltså börjar det närma sig. Jag har beställt klänning och idag kom även två par skor. Är inte säker på vilket par jag ska använda...

Idag var det väldigt varmt (103 grader). På XC skulle vi åka ut och kolla på banan som vi ska springa imorgon. Första riktigta racet! Vi sprang dock bara halva banan på grund av värmen. Det är 14 skolor som ska delta i racet och allt är så seriöst. Recet flyttades till och med fram till kl. 10 på morgonen för att förhindra att folk svimmar under racet! Önska mig lycka till imorgon, kram!

Postat av: Anonym

Lycka till! Börsen påfylld :) M

2015-09-03, 05:38:10 -
Postat av: Maja

Det kommer gå galant tror jag med tanke på hur mycket du tränar. Kraaaam och ha kul!!!

2015-09-03, 14:25:47 -
Postat av: Felicia

Alltså måste fråga en sak. Om det är 103 grader, kan man verkligen vara ute då? Bränns man inte upp typ? Jätte fina bilder

Svar: 103 grander Fahrenheit! ca. 38 grader Celsius... ;)
rebeccarj.blogg.se

2015-09-04, 19:10:48 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: